Hogyan adhatom le a rendelést?

Regisztrációval vagy regisztráció nélkül, mobiltelefonról, táblagépről vagy Pc-ről. 
A kiválasztott termékeket rakd kosárba, állítsd be a kívánt mennyiséget, majd kattints a Megrendelem gombra. 
Személyes adataid kitöltése után lehetőséged lesz a megfelelő fizetési és szállítási mód kiválasztására.

Ha menet közben problémába ütköznél, kérjük, jelezd nekünk emailben, hogy azonnal megoldhassuk a problémát: rendeles@gilux.hu

 

Hol találom az üzleteket?  

1101 Budapest, Kőbányai út 49. A. ép.

Nyitvatartás:

Hétfőtől péntekig 8:00-16:30-ig

Pénteken: 8:00-14:00-ig

Szombaton: Zárva
Vasárnap: Zárva

3078 Bátonyterenye, Zrínyi utca 19-23.

Nyitvatartás:

Hétfőtől péntekig 6:30-18:00-ig

Szombaton 7:00-13:00-ig
Vasárnap ZÁRVA
 

Hogyan módosítsam a leadott rendelésem?

Módosítási igényed a rendeles@gilux.hu címen, a rendelési számra való hivatkozással jelezheted.
 

Hogyan vehetem át a rendelésem?

Rendelésed házhoz szállítjuk a DPD futárszolgálat és az MPL segítségével, vagy a saját futáraink kiviszik.
Személyes átvételre az üzleteinkben nyitvatartási időben van lehetőség.

1101 Budapest, Kőbányai út 49. A. ép.

Nyitvatartás:

Hétfőtől péntekig 8:00-16:30-ig

Pénteken: 8:00-14:00-ig

Szombaton: Zárva
Vasárnap: Zárva

3078 Bátonyterenye, Zrínyi utca 19-23.

Nyitvatartás:

Hétfőtől péntekig 6:30-18:00-ig

Szombaton 7:00-13:00-ig
Vasárnap ZÁRVA

 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelést?

Készleten lévő termékeinket két munkanapon belül szállítjuk. Minden esetben az egyedi igényekre szabva juttatjuk el rendelésed, melyről emailben tájékoztatunk. A raktáron lévő termékek esetén, a munkanapokon 13 h-ig leadott rendelést másnap kiszállítjuk. Készleten nem lévő cikk esetén a szállítási határidőről e-mail visszaigazolásban tájékoztatunk.

Hogyan tudok fizetni?

Fizetni előre utalással (díjbekérővel, amit e-mailben küldünk el), a futárnak átvételkor készpénzben, vagy személyes átvétel esetén az üzleteinkben készpénzzel vagy bankkártyával.
 

Mire hivatkozzak, ha érdeklődni szeretnék a rendelés felől?

A rendeléskor kapott egyedi azonosítószámra.
 

Hogyan vásárolhatok kedvezményes áron?

Az egyedi kedvezmények érvényesítésére a belépést követően van mód. Amennyiben hibát észlelnél, jelezd azt a rendeles@gilux.hu címen.
 

Tudok előzetes árajánlatot kérni a megrendelésemről?

Természetesen, árajánlat-igényedet várjuk a rendeles@gilux.hu címre. 

Nem tudom elérni telefonon, mit tehetek?

Kollégáink nyitvatartási időben tudnak a hívásokra válaszolni, amennyiben esetleg nem veszik fel, kérünk próbálkozz pár perccel később, vagy írj emailt a rendeles@gilux.hu címre.
 

Nem megfelelő a termék, mit tegyek?

A problémát jelezd a rendeles@gilux.hu címen és - magánszemélyek 14 napon, cég esetén pedig 8 napon belül vissza tudod hozni bármelyik üzletünkbe nyitvatartási időben vagy futárainkat elküldjük érte.
 

Cégként vásároltam, rám is vonatkozik az elállási jog?

Természetesen. Cégek esetében a Gilux Hungary Kft. az átvételtől számított 8 napot biztosít az elállásra.